ozan1453

19 Mayıs 2007

Trafi Kışığı


Hergünkü güzergahımdan deişik bir güzergah izlerkene dün sabah babamı dayımı almış iş yerine doğru gidiyorum.. real e giderkenki bir yol varya oraya gelmedenki son ışıklar sağa tarafa dönersen tem e gider hani o ışıklarda 80 km hızla giderken ışık yeşilden sarıya geçti şimdi fren yapsam ortada duracam bende bastım sarıdan kırmızıya geçti bende geçtim 200 m ilerde trafik durdurdu veee yıllar sonra beklediğim an geldi çattı ..kırmızı ihlali dedi evraklar lütfen diyiverdi polis memuru:) bende çıkardım verdim ruhsatı ehliyeti bekliyorum ve fişmidir faturamdır bence bir kazık tır o.. 108 ytl kırmızı ihlali olarak yazıverdi ve ekledi 15 gün içinde yatırırsanız 81 ytl ödersiniz dedi..ulan zaten meteliğe kurşun atıyorum beş kuruş param yok birde bu 81 ytl iyi girdi.. vatana millete hayırlı olsun..Allah sağlık versin..

4 Comments:

  • Hayirli ugurlu olsun :)

    By Blogger bedbird, at 11:43 ÖÖ  

  • eeee bu da sana ders olsun.Bi daha kırmızıda gecmezsin artik.Gecmis olsun:(

    By Blogger nymphea, at 11:10 ÖÖ  

  • her USTA şoförün başına gelir böyle şeyler, TAKMA KAFANA BU KADAR! canın sağolsun, ya dursaydın da başka bi araba sana çarpsaydı?!! (Ayyy Allah korusun)
    HIZLI SÜRÜCÜ SENİİİİ! :)

    By Blogger Songulaksay, at 8:41 ÖÖ  

  • ders oldu hemde nasıl artık yeşilde duruyorum nasıl olsa kırmızı yanacak die :) ama gariptir hep kornaya basıyorlar neden acaba...:) ama varya dünyanın dikkate ve ciddiyete alınacak en önemli olaylarından biri bu trafik ve araba sürmek..

    By Blogger ozan, at 12:23 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home