ozan1453

05 Nisan 2007

iki kişi

Neleri var içimde bir bilseniz.. iki kişi ile savaşmak aynı vücut içerisinde.. biri bir şey söylüyor diğeri olmaz diyor.. hep böyle karşılıklı atışmalarla dolu kafam.. rahatsız edici bir durum hemde çook.. şimdi içimdekilerden birini iyi diğerini kötü olarak ikiye ayırıyorum.. nasıl böyle bir kişiselleştirme yaptığımı geçen olaylar sebebiyetinde verdim iyi-kötü olarak.. kötü olanı inanılmaz bahaneler buluyor..iyi olan ise karşılık olarak bir anti sini geliştirip durduruyor beni.. 2 dakika sonra başka birşey buluyor kötü sonra hemen durduruyor öbürü.. bazen iyi, durduk yere birşeyler söylüyor kötü buna cevap bile veremiyor..ama kötüye her zaman bir cevap hazır..aklımımı yiyorum yoksa ben:)
bütün bir günüm böle gidip gelmelerle geçiyor.. yardıma ihtiaycım var sanırım benim ama nasıl bir yardım olduğunu bilmiyorum..arkadaşlarıma anlatıyorum yazıyorum sağolsunlar onlarda ellerinden geleni yapıyorlar.. onlarda iyinin yanında :)
her zaman iyiler kazanır :)
..değilmi__??

4 Comments:

  • ;)
    kazanan SEN olacaksın!
    İyi yada kötü, ak yada kara, güzel ya da çirkin, bisürü kutup var içimizde ( sadece iki taneyse içindeki karşıtlık, şanslısın valla;)) )
    Ve hepsinin sonu sensin,başı da sensin!
    tabi ki çelişkilerin olacak, tabi ki "hımmm,yanlış yapıyorsun" diye kızacaksın kendine, hepimiz ,herkes yaşıyor bunu ve sonunda, dediğin gibi "HEP İYİLER KAZANIYOR" demeyi isterdim, kurallarla ve çevreyle uyumlu olan dengeyi koruyan kazanıyor DOSTUM...
    SEN bunların ÜSTESİNDEN GELEBİLİRSİN!
    destek istersen; (reklamlarda olduğu gibi) bir telefon kadar yakınız;)))
    hehehehe;)
    (bulduğunun değerini anlamak için kaybetmek gerekiyor bazen)
    EYYYY OZAAAAN, TİTREEE VE KENDİNE GEEEEL! :)

    By Blogger Songulaksay, at 8:35 ÖÖ  

  • ozi şu an bira içiyorum.4 ncü bitti sayılır :)şu an sana yazmak istediğim bi yorum var ama alkollü bile olsam buraya yazamam :)

    By Blogger bedbird, at 11:21 ÖS  

  • Bu yorum yazar tarafından silindi.

    By Blogger ozan, at 11:32 ÖS  

  • :( tahmin edebiliyorum sanırım ama tahminde edemiyorumdur ..böyle bişi işte...

    By Blogger ozan, at 11:34 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home