ozan1453

02 Şubat 2007

:( hastalık..



hastayım.. 2 günden beri toplu iğne yutmuşum gibi bir acı var boğazımda bu gecede üşütme ve halsizlik başladı ve bu gün işe gitmedim.. yarında gidemem heralde onu gösteriyor durum.. biraz önce serum yedim..1.5 saatte serum mu biter ya bekle bekle sıkıldım..

kafam çok karışık sorguluyorum kendimi.. ilginç şeyler yapıyorum.. nedir bu durum acaba diye kendime soruyorum durmadan.. hayat çok değişik..,film gibi geçmiş karşısına seyrediyorum ama baş rolde ben varım.. psikoloğa gitmem lazım benim kesin.. düşündüğüm şeyler beni yoruyor artık..birşeyler diyorum kararlar alıyorum..sonra tam aksini yapmak için saçma sapan hareketler yapıyorum..geçmişten ders almamışmıyım yoksa.. ders aldığımı sanıp sonrasında gene aynısınımı yapacam yoksa.. bu kadar çaresizmiyim.. zaman gösterecek..

sevgiyle kalın allah şifa versin gerisi boş..

2 Comments:

  • geçmiş olsun dostum:(( sabırlı ol geçecek bunlar.

    By Blogger nymphea, at 1:53 ÖS  

  • gecmis olsun kardes,sabir mabir bunlar asla gecmiyor malesef NYN ,bunlarla yasamaya alismak en iyisi ve sana bi sey soyleyim insan alisiyor zamanla...ve son olarak kalbin ne diyorsa onu yap,asla pisman olmazsin...

    By Blogger bedbird, at 3:17 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home