ozan1453

17 Aralık 2006

havuz ve...? ;)



bu gün havuza gittim..3 tane kız buldum ııı :) yok şaka tabi 3 tana bulmadım 4 tana buldum.. :) neyse..hayal parkta açılan havuza gittim sabahın köründe kalkıp :) bir tane şort almıştım kendime zaten... şeyda gidiyordu sonra o bırakınca havuzu onun biletini aldım bonesini alıdm gittim.. çok büyük deil ama idare eder sakindi havuz.. çok yoruldum ama nasıl bir yorgunluk böyle bir bilseniz yani.. spor yapmak süpermiş artık her hafta gidecez :).. sonra üniversiteye gittik... saatlerce muahbbet ettik... eve geldiğimde saat 5 ti evden çıktığım saat ise sabahın 8 i..:) çarşamba buluğz festivaline gidecez esin kerem ben ....;) bir bahacıh bağim... neyse foto felan çekersem koyarım buraya.. yeter bu kadar yazdığım görüşürüz.. ii bahın kendinize :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home