ozan1453

23 Ağustos 2006

iş arama

dün dolmuştayım 2 çocuk bindi yanıma oturdu en arkadayım tabii.. ellerinde ingilizce kitaplar ve defterler vardı... biri beyaz gömlek kumaş pantolon diğeri kot tişort giymiş... gömlekli olan neden ingilizce öğreniyorsun dedi..diğeride o kadar yere cv verdik şimdi çağırırlarsa.. olmaz bi yerden başlamalıyım dedi.. gömlekli dalga geçer bir eda ile gülümsiyerek merak etme çağırmazlar dedi.. çocuk afalladı.. neden ya ben o kadar yere boşunamı cv verdim maraşı antepi mersini gezdim cv bıraktım dedi.. hem sen benim moralimi bozmak içinmi geldin dedi. şimdiye kadar günüm iyiydi şimdi bom bok oldu ded..ama bu havada çocukta sinirlenme ve bi o kadarda ortamı germememe olayı dalgaya alma havası vardı.. sonra tişortlu genç sordu neden maden_?? ses yok.. mecburiyettenmi..ses yok..birimi zorladı..?gene ses yok... okul bitirmek içinmi girdin dedi.. uzun bir sessizlik.. sonra gömlekli o anki ruhsal halimden dolayı dedi.. ama şimdi okulu bitireli 3 sene oldu fikrim değişti tabi.... sonra ee o kadarda boş deiliz demeye getiren şu cümleyi kullandı .. aslında iş varda ben gitmiyorum...insan memleketinde olsun istiyor işini.... Allahım şükür işim var ve sabah kalktığımda gidiyorum işime..ama daha iyisi olabilir..

1 Comments:

Yorum Gönder

<< Home