ozan1453

10 Ağustos 2006

karayip korsanları cek sıparov

bu hafta sonu karayip korsanlarına gittik kardeşim kerem ilen ..çok güzel bir film dolu dolu.. yani gözün doyuyor ya öle bişi.. uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim..komik maceralı..
filmin sonunda ama en sonunda cast yazdıktan sonra 15 dk bekliyorsun.. amma adam çalışmış bu film için diyorsun.. öle böle diil yani..10 sn lik bir görüntü için hepsini okudum bütün isimleri ::)) sonra 10 sn bişi gösterdi bitti..onuda izleyin derim.. hani çok önemli diil ama hadi canım yaa dedirtiyor ..süpermene de gitmek istiyorum ama yalnız filme gitmeyi sevmiyorum.. sonra bütün filmlere gitmek istiyorum.. neyse giderim ...

1 Comments:

  • git git...guzel sey sinemaya gitmek...bu arada gece seanslarini ozledim bee...

    By Blogger bedbird, at 9:37 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home