ozan1453

02 Ekim 2006

konu sinsilesi veya silsilesi

selamınaleyküm uzun zaman oldu yazmadım aha yazıyorum.. bu günler içerisinde bir nişan olayı oldu en kandim ve sevdiğim arkadaşlar sıralamasında raiting (reyting) i en yüksek arkadaşım olan emre gönlüşenin nişanına tanık oldum.. süper bir çıtı pıtı bir nişan idi kendileri.. nilüfer ve emre ortalığı kasıp kavurdular resmen nilüferin elbisesi çok şıktı valla..emrede ona gravatı ile eşlik etti.. arkadaşları erkek tarafı kız tarafı derken bir kalabalık bu güzel olaya şahit olduk işallah geriside gelir evlenirler..şimdi bu bloga yorum olarakta sıra sende diceksiniz biliyorum.. ama diyin yani..2. konu bu bloga sanırım ben sansür uyguluyorum ya.. neden acaba bilmiyorum ama hmm bunları birileri okuyor şunu yazmiyim diyorum..iyi değil.3. konu ekşi sözlük okumaya başladım bayağı bir alışkanlık oldu güzel başlıkları okuyorum arıyorum güzel bir mizahi ve eğitimi bol olan bir kaynak oldu bana son günlerde.. şu anda deli gibi hasta oldum burnum foşur foşur..halsizim başım ağrıyor.. birde eve gitmek istiyorum..4.konu.. nilüfer seni canı yürekten destekliyorum işin büyüğü küçüğü olmaz.. ama sanırım büyük sabır gerektiren bir iş gibi görünüyor.. bu arada eğer garantiyi ararda sen çıkarsan yanlışlıkla hesabıma bir kaç trilyon hata yapı ver taammı :D..sonra senide görürüz canım.. şindlik bu hadar hadi bağğimm...

4 Comments:

  • canım arkadaşım bu kalbin kadar temiz sayfanda bana yer ayırdığın için sağol:p Sana çook geçmiş olsun.Bu arada ilk iş günüm çok iyi geçti.Bakalım devamı nasıl olacak:P

    By Blogger nymphea, at 11:50 ÖS  

  • vay beee :)

    By Blogger Songulaksay, at 8:47 ÖÖ  

  • baba gecmis olsun diyorum baska da bişey demiyorum...

    By Blogger emre, at 6:29 ÖS  

  • geçmiş olsun diyorum bi de naaber nasılsın diyorum

    By Blogger bedbird, at 8:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home