ozan1453

14 Aralık 2006

sansür

sansür evet birşeyleri saklamak anlamında.. şu anda blogum a sansür uyguluyor istediğim şeyleri yazamıyorum.. içimi dökemiyorum.. sinirlendiğim şeyleri mutluluklarımı edişelerimi yazmak istiyorum yazamıyorum..bu günlerde çok garip hissediyorum kendimi.. her konuda.. heyecanlarım var anlatamıyorum mutluluğum var anlatamıyorum endişelerim var onuda anlatamıyorum.. kime anlatim anlicak biri varmı.. arkadaşlarım var ama uzaktalar..sen blog anlarmısın anlatsam.. çokmu aceleci oldum ne.. zamanımmı yok.. kaçırdığım şeyleri toplamayamı çalışıyorum .. nedir.. kemiklerim sızlıyor şimdi sinirliyim.. kaybetme korkusumu.. yada bulamama korkusumu.. biri bana bişi dese hemen yapacak gibiyim..sansür uygulama yaz diyorsunuz belki .. ama olmuyor.. yalan bu blog dünyası yalannn..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home