ozan1453

07 Mayıs 2007

The End,Fin,Son,


Son.. bitti bekleme bitti o saçma umududa yedim yuttum.. çok acayip hissediyorum kendimi.. insanları anlamak zorlaşıyor benim için.. nezaket önemli benim için herkes için önemlidir tabiki ama beni bu kadar kıracağını bilmezdim nezaketsizliği ile halbuki ben.. neyse.... konuşmalar kafamda uçuşuyor.. doğum günün kutlu olsun.. bir daha doğum günümü kutlama ... gibi bir durum oluyor ortada.. yada teşekkür ederim.. bana teşekkür etme bir daha.. yada düşünme aklından bile geçirme deniyor.. neden_?.. düşünce özgürlüğü yokmu düşünürüm sana belli etmem.. yada senin neyini düşünimki.. kızgınım hemde çok.. saygısızlık ediliyor bana hemde defalarca ve bunun tek sebebi benim kendimi bu duruma düşürmek beni deli ediyor kendime kızıyorum anlamamış farkına varmamış olmaktan.. Allah ne yapacağını bilir.. Allaha havale ediyorum ve bu dosyada burda kapanıyor..
The End....

7 Comments:

  • yaa hic bisi anlamadim ben

    By Blogger bedbird, at 11:11 ÖÖ  

  • yardımcı olim:arkadaş aşkını arıyor doğum gününü kutlamak için, ancak o kişi beklenen ilgiyi hatta nezaketi göstermiyor, bu durum arkadaşı düşündürüyor, kararlar vermesine sebep oluyor...yazılanlar yazı da kalmıyor, okuyan BAŞKA insanlarında kararlar almasına sebep oluyor. son kez alınan kararlar...

    By Blogger Songulaksay, at 6:50 ÖS  

  • iyi bir yorum lakin yaklaşamadın bile :)

    By Blogger ozan, at 8:48 ÖÖ  

  • bedbird, üzgünüm anlamamıy ve anlatamamışım.Hoş zaten beni de ilgilendirmiyor...Üstüme vazife olmayan şeylere karışırsam böyle olur...
    Bi daha yapmam!

    By Blogger Songulaksay, at 3:29 ÖS  

  • estafurullah yanlış anlama beni..bi daha yap bencede senin yorumlarına ihityacım var :)

    By Blogger ozan, at 3:35 ÖS  

  • Bu laftan nefret ediyorum ama 'ben sana demistim ozan'.Neyse yasayarak gormek daha iyi:)

    By Blogger nymphea, at 4:30 ÖS  

  • ama ben bu durumu görmek tamamen olayı bitirmek için yaptım nylfea biliyorum sana hak veriyorum bu konuda demiştin biliyorum .. bilerek elimi taşın altına soktum ve elime bişi olmadı..:)

    By Blogger ozan, at 11:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home