ozan1453

16 Nisan 2007

Efes Pilsen :)

Şu anda Efes Pilsenin bir fiçi birasını cips eşliğinde devirmiş durumdayım.. 1 adet bira yetiyor başımın dönmesine alkole dayanamıyormuyum ne :).. neyse tadını seviyorum biizmkiler içme kilo yapar diyorda aldırış eden kim...
düşüncelerim biraz daha umursamaz halde şu anda bir de alkollüyken yazim dedim..
arkadaşlarımın bloglarını okudum hepsi de birbirinden den güzel şeyler anlatmış istanbul, aşk, ne bilim bişeyler işte.. başkalarına hissettiğim duygular başkalarının bana hissetmesi değişik bir durum.. karşı taraf ne yapsaydı ben üzülmezdim die düşündüm biraz önce ama yanıt bulamadım.. ben bir şey yapmadıma geliyor.. ne yapabilirim söyle diyorum ama cevabım yokki..

ama benim suçlicak çokşeyim var aynı deil diye düşünmekten kendimi alamıyorum.. sinir küpü oluyorum sinirleniyorum tüm gün aklımdan çıkmıyor.. önceleri iki kişiydi içimdeki sesler birini vurdum :) artık tek ses var.. bazen gene canlanıp iki ses oluyorda fazla uzun sürmüyor.. birkaç planım var onlarıda yaptıktan sonra psiikolojik olarak bir rahatlama ya girecem .. zaten rahatımda ..keşke durumunu yaşamamak için yapacam bitecek..
biliyorum tanıdık bir durum bu daha önce yaşamıştım.. unutma deil onunla yaşamaya alışmak ve umursamamak .. nasıl olsa zamana kalıyor ve unutuyorsun.. insanın 12 parmak bağırsağı gibi.. kim her gün 12 parmak bağırsağını düşünürki.. ama vardır öle deilmi.. benimki de böyle olacak.. 12 parmak bağırsağımı seviyorum..onsuz olmaz ama hergünde düşünmüyorum.. mantık bu .. sarhoş kafayla anaca bu kadar anlattım anlamışsınzıdır umarım.. amaan neyse ..

bu bir iki hafta böle bunalım bloglar yazacam sanırım sonra çiçek böcek aşk sevgi kosmos gibi konular yazacam :)

bu arada ben bu ...... nın gelmişini geçmişini..
ismi yazsamda tanımazsınız :)

3 Comments:

  • önce galleria migros,sonra dilberler sekisi :)

    By Blogger bedbird, at 8:46 ÖÖ  

  • HEPİMİZ KENDİ PENCEREMİZDEN BAKIYORUZ, KARŞIMIZDAKİ-YANIMIZDAKİ İNSANLARIN PENCERELERİNDEN NE GÖRDÜKLERİNİ BİR BİLEBİLSEK...GÖREBİLSEK...ANLAYABİLSEK...dünya böyle mi olurdu sanıyorsunuz?

    By Blogger Songulaksay, at 10:23 ÖÖ  

  • genel bir kanı var ki o pencereden kim bakarsa baksın yalan olmamalı bu pencerenin dışında diyor..

    By Blogger ozan, at 3:39 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home