ozan1453

13 Temmuz 2008

Birşeyler

- uzun zamandır birşeyler yazmak istiyordum yazim dedim..

- arkadaşlarım geldi istanbuldan çok mutluyum onların yanında olmaktan..
- sinemaya gittim hancook gayet başarılı duygusal bir komedi macera atroksiyonlu bir filmdi..:)
- işim tek düze bir şekilde gidiyor tek atraksiyonum var sabahları aldığım zaiyat raporu ne kadar ne kırılmış veya bozulmuş hakkında..yaa sen bir makinaya 35.000 euro ver de bir boka yaramasın..işletmecilik bölemi oluyor ki?? içim gidiyor o sarfiyatlara sanki cebilmden çıkıyor onun parası..
- spor yapmalıyım göbeğim benden önce köşeyi dönmeyi başladı..
- son birkaç haftadır mobilyacıları geziyorum ve o kadar zevksiz şeylerin olduğuna inanamıyorum..
- paraya ihtiyacım var...hemde çok..:)
- progarm dili öğrenmek istiyorum ve öğreniyorumda ama kendi çabamla DELPHİ ve SQL..hatta bir programda yazıyorum ayrıcana..
- sakin olmam lazım..
- sabretmem lazım..
-

2 Comments:

  • Sakin kardesim sakin... :)

    By Blogger bedbird, at 3:06 ÖS  

  • Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    By Anonymous Adsız, at 8:07 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home