ozan1453

01 Ocak 2008

Lost ve Evangeline Lilly


Evet itiraf ediyorum bende lost izliyorum öle böle deil bir oturuşta 5 bölüm felan.. hepsini bir şekilde internetten indirdim altyazıları felan 3. sezonun 12. bölümündeyim ve filmde acayip deişik şeyler oluyor.. dizinin 1. sezonunu izledim 2. sezonu izleyip bitirdiğimde 1. sezonun hiçbirşey anlatmadığını 2. sezonu bitirip 3. sezonun 12. bölümüne geçtiğinizde ise 2. sezonun hiçbirşey anlatmadığını gördüm.. adamlar inanılmaz birşekilde filmi uzatıp bizi oyalıyorlar pazarlamasını iyi yapıyorlar.. yukardaki foto Evangeline Lilly ise film karakterlerinden biri ve çok tatlı :)

uzun zamandır bloguma bişiler yazmıyordum lostta bahne oldu aslında.. bu arada herkese mutlu seneler 2008 e girdik herkes için sağlık mutluluk esenlik diliyorum (esenlik ne demek?)

2007 de geride kalan ne var die şöyle bir bakıyorumda iş değiştirdim güzel bir tatil yaptım sevgili arkadaşım Emre evlendi :).. uzatmayim..
2007 yi ise, şirkete pazar sabahı 1.5 saat geç gittim die tutanak ve fırça yiyerek kapattım.. aklıma geldikçe midem bulanıyor.. bana fırça atanı öldürmek istedim...ne kadar deli bir düşünce dimi..:(

bayram tatili yılbaşı tatili derken tatil fırtınasıda bitti uzun bir süre tatil yapamicam sanırım..

ameliyat olmayı düşünüyorum burnumdaki eti aldıracam acı verici olacak.. nefes alamıyorum burnum tıkanıyor ve çok horluyormuşum annem geceleri beni yan çeviriyor ve uyanıyorum..

neyse see u..

4 Comments:

  • Valla Emreyi bekledim bu zamana kadar, 2 sezonu izlemistim bu hafta birlikte 3. sezona basladik:) bizde 10. bolumdeyiz bu sezon digerlerine gore daha skici gorunuyor ama yine de her bolumun bir sonrasini merak ederek uykusuz kaliyoruz:))

    By Blogger nymphea, at 12:15 ÖS  

  • evet ya bu sezon daha sıkıcı geçiyor ilk sezonda ormana girmeyin diyordum içimden hep ama şimdi ormanı aştılar başka adalara gidiyorlar artık çok acayip gidiyor ya du bakalım merakla izliyoz..:)

    By Blogger ozan, at 10:18 ÖS  

  • yapmayın yaa,izlemeyin şu diziyi...:)

    By Blogger bedbird, at 8:58 ÖS  

  • üzgünüm tolga izledim bile :) devamı olsa gene izlerim..tasmalı konaktan iyidir :)

    By Blogger ozan, at 9:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home